1) INFORMACJE OGÓLNE

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania oraz dokonywania zakupu usług za pomocą platformy internetowej znajdującej się pod adresem internetowym https://voicementor.pl dalej również jako „Platforma”), prowadzonej przez VoiceMentor Paweł Wódczyński z siedzibą przy ulicy Spasowskiego 8b/10, 75-451 Koszalin, NIP: 6692385099, REGON: 529030566 email: wodczynskipawel@gmail.com(zwany dalej

“Usługodawcą”)

1.2. Szczególne uprawnienia przyznane konsumentom na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.), a o których w niniejszym Regulaminie mowa w ust. 8, nie mają zastosowania do klientów będących przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy Prawo przedsiębiorców.

1.3. Możliwość korzystania z Portalu oraz oferowanego w jego ramach usług uzależniona jest od posługiwania się przez Klienta w tych celach komputerem, który posiada dostęp do Internetu oraz zainstalowaną, aktualną lub jedną z dwóch poprzednich wersji przeglądarek wymienionych poniżej, na systemach operacyjnych Windows 10, Windows 11, Mac OSX 10.12+, z włączoną obsługą plików „cookies” oraz JavaScript:

a) Mozilla Firefox; b) Opera; c) Google Chrome;d) Microsoft Edge; e) Apple Safari, jeżeli wersja jest wyższa niż 10.0.

1.4. Treści prezentowane na stronach Serwisu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.

2) DEFINICJE/SŁOWNICZEK

2.1 Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

1. Cena – oznacza całkowitą cenę Produktu brutto (tj. zawierającą należny podatek VAT), podaną w Sklepie w chwili składania Zamówienia;

2. Konto Użytkownika – przestrzeń sieciowa Klienta, powstająca w wyniku dokonania przez niego rejestracji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, z której Klient może korzystać pod warunkiem pozostawania do niej zalogowanym;

3. Usługi – oznacza łącznie wszystkie oferowane za pośrednictwem Platformy usługi (w tym przede wszystkim usługa udostępniania Treści Cyfrowych)

4. Treści Cyfrowe – oznaczają wszystkie udostępniane odpłatnie za pośrednictwem Platformy: szkolenie online, nagrania dźwiękowe, nagrania video, opisy, instrukcje lub wszelkie inne treści niematerialne, do których Klient otrzymuje dostęp po wykupieniu odpowiedniej usługi;

5. Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży lub o świadczenie usług opisanych w tym Regulaminie, stanowiące ofertę zawarcia umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość usługi.

6. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna

3) RODZAJE I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG

3.1. Za pośrednictwem Platformy, Usługodawca świadczy na rzecz Klientów następujące usługi elektroniczne:

1. Konto użytkownika;

2. Składanie Zamówień i umożliwienie Klientom zawierania z Usługodawcą umów o świadczenie usług, w tym umowy o udostępnienie Treści Cyfrowych oraz umowy o

przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego we wskazanym miejscu i czasie;

3. Dostęp do Treści Cyfrowych na Platformie lub poza nią

3.2. Usługodawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Platformy, w tym wprowadzać nowe Usługi, modyfikować ceny i części składowe Usług, a także przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne, w tym akcje promocyjne z wykorzystaniem unikatowych kodów promocyjnych przeznaczonych dla konkretnych Klientów. Cena podana przy każdej Usłudze jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia, a wprowadzone przez Usługodawcę na późniejszym etapie zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy o świadczenie usług lub umowy sprzedaży.

4) KONTO UŻYTKOWNIKA

4.1. Skorzystanie z Usług oferowanych na Platformie wymaga założenia

Konta Użytkownika.

4.2. Konto Użytkownika zakładane jest przy składaniu pierwszego Zamówienia na Platformie poprzez podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych: adres e-mail, nazwę użytkownika, adres rozliczeniowy oraz hasła do Konta Użytkownika.

4.3. Z chwilą złożenia zamówienia Konto Użytkownika zostaje utworzone, a Usługodawca przesyła na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie dokonania zakupu oraz utworzenia Konta

Użytkownika.

4.4. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta z Usługodawcą umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

4.5. Po założeniu Konta Użytkownika każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo zmienionych następnie za pomocąustawień Konta Użytkownika.

4.6. Usługodawca zaleca, by Klient starannie przechowywał swoje dane służące do logowania na Platformie, tak aby żadne osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do tych danych.

4.7. Konto Użytkownika utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla Klienta przez czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia Konta Użytkownika na Platformie i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia konta nie sąpobierane jakiekolwiek opłaty.

4.8. W celu usunięcia Konta Użytkownika z Platformy należy skontaktować sięe-mailowo: odczynskipawel@gmail.com. Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowana do realizacji po potwierdzeniu, czy osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta. Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy z Usługodawcą o świadczenie usług drogąelektroniczną, której przedmiotem jest prowadzenie Konta Użytkownika.

4.9. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Konta Użytkownika w przypadkach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Usługodawca jest także uprawniony do zablokowania Konta Użytkownika z ważnych powodów, w szczególności którymi są:

1. naruszenie przez Klienta przy korzystaniu z Platformy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich (w tym w szczególności praw na dobrach niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia społecznego;

2. inne powtarzające się(co najmniej dwukrotne) naruszenie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;

4.10. O zamiarze zablokowania Konta Użytkownika Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany na Platformie. Zablokowanie Konta Użytkownika zgodnie z postanowieniem ustępu poprzedzającego, oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o świadczenie usług drogąelektronicznąw trybie natychmiastowym.

5) SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIE UMOWY

5.1. Zamówienia można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ust 12.2 Regulaminu.

5.2. W celu złożenia Zamówienia tj. zawarcia umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, Klient w pierwszym kroku powinien wybrać Usługę i kliknąć znajdujący się przy nim przycisk „Dodaj do koszyka”. W jednej transakcji Klient może dodać do Koszyka kilka Usług.

5.3. W kolejnym kroku Klient poprzez wybranie ikony Koszyka może przejść bezpośrednio do formularza Zamówienia lub najpierw do podsumowania zawartości Koszyka umożliwiającego wprowadzenie modyfikacji do Zamówienia lub dodanie kodu promocyjnego, a następnie do formularza Zamówienia.

5.4. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia zawierającego dane płatności. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.

5.5. Klient przed złożeniem Zamówienia zostaje poinformowany o głównych cechach Usługi, łącznej cenie wraz z podatkami, opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach lub ichbraku, a także dostępnych formach płatności. Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien zapoznać się i zaakceptować treść niniejszego Regulaminu,co potwierdza poprzez zaznaczenia odpowiedniego okna.

5.6. Po wypełnieniu formularza Zamówienia oraz wyborze formy płatności,Klient klika przycisk “Kupuję i płacę”, co powoduje przekierowanie Klienta do strony zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, gdzie Klient dokonuje płatności.

5.7. Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.

5.8. Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Usługodawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu Produktu Fizycznego lub Usługi.

5.9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Usługodawcy bądź przez innego operatora płatności. Klient ma 60 dni od dnia zaksięgowania płatności na realizację zakupionych Usług. Po tym czasie Klient traci możliwość realizacji zakupionych Usług.

6) PŁATNOŚCI I DOSTAWA

6.1. Klient może dokonać płatności za zakupione Usługi poprzez skorzystanie z:

1. serwisu PayU (w tym płatność kartą z PayU i raty PayU)

6.2. Płatności są obsługiwane przez spółkę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań działającą pod marką Przelewy24 oraz spółkę PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań.

6.3. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną.

8) PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy poprzez wysyłkę pisma na adres: VoiceMentor Paweł Wódczyński, ul. Spasowskiego 8b/10, 75-451 Koszalin, NIP 6692385099, REGON 529030566 lub poprzez e-mail na adres wodczynskipawel@gmail.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć też na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, dostępnym na https://knopekpelnageba.pl/. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.

POBIERZ WZÓR KLIKAJĄC TUTAJ.

8.2. Klientowi będącemu konsumentem zgodnie z art. 38 pkt. 13 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

8.3. W razie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży dotyczącej Produktu fizycznego Klient zobowiązany jest zwrócić Produkt fizyczny najpóźniej w terminie 14 dni od dnia, w którym od umowy odstąpił.

8.4. Usługodawca gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez Klienta, w tym kosztów dostarczenia sprzedanych Produktów Klientowi. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

8.5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8.6. Wszelkie zwroty należności będą regulowane przez Usługodawcę nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

9) ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

9.1. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za niepoprawne wykonywanie ćwiczeń prezentowanych w ramach Produktu fizycznego lub Treści Cyfrowych przez Klienta i ich następstwa.

9.2. Przystępując do ćwiczeń i wykonywania zadań, o których mowa powyżej Klient oświadcza, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie proponowanej aktywności fizycznej.

9.3. Ćwiczenia prezentowanych w ramach Produktu fizycznego lub Treści Cyfrowych nie stanowią diagnozy lekarskiej. W przypadku występowania problemów zdrowotnych Klient powinien skonsultować się z lekarzem przed przystąpieniem do zajęć i wykonywania ćwiczeń.

9.4. Niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Usługodawcę nie powodują okoliczności niezależne od Usługodawcy, w szczególności:

(a) niesprawność sprzętu należącego do Klienta, (b) ograniczenie lub zakłócenia w dostępie do sieci Internet lub (c) inne zakłócenia w korzystaniu z Usługi wynikające z postępowania sprzecznego z Regulaminem lub zaniechania Klienta.

9.5. Usługodawca dokłada wszelkich starań by świadczone Usługi w ramach Platformy były na najwyższym poziomie i były dostępne bez przerw, jednakże Usługodawca zastrzega prawo do czasowego zawieszenia dostępności Platformy w przypadku konieczności przeprowadzenia niezbędnej konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Platformy. W takiej sytuacji Usługodawca jest zobowiązany do poinformowania Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na Platformie.

10) REKLAMACJE

10.1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Usługodawcę lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi, Klient ma prawo złożyć reklamację.

10.2. Reklamacje mogą być składane przez Klienta pisemnie na adres korespondencyjny Usługodawcy lub elektronicznie na adres wodczynskipawel@gmail.com

10.3. W reklamacji Klient powinien wskazać jej przedmiot, a także okoliczności uzasadniające reklamację oraz przekazać dane umożliwiające kontakt z Klientem (np.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej). Usługodawca może zwrócić się do Klienta o podanie dodatkowych informacji, niezbędnych do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.

10.4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od otrzymania reklamacji.

10.5. Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania uważa się za jej uznanie.

10.6. W sytuacji, gdy reklamacja nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Klientem, Usługodawca jest uprawniony do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.

10.7. Klient, który zawarł z Usługodawcą Umowę jako konsument, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych ze wskazaną Umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11) OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

11.1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę jako administratora danych osobowych.

11.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu korzystania z Platformy i usług oferowanych przez Usługodawcę.

11.3. Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa przekazywanych danych osobowych Klientów.

11.4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad i celów przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies.

12) WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

12.1 Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Platformy (Treści Cyfrowe, nazwa, logo, zdjęcia, opisy, oprogramowanie, przykłady realizacji itd.), w tym wszelkie prawa własności intelektualnej, przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy lub od których uzyskał stosowne zgody, chyba że w ramach Platformy jednoznacznie wskazano inaczej. Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie lub dalsze rozpowszechnianie tych treści bez zgody Usługodawcy lub podmiotów, o których mowa powyżej, w tym przede wszystkim używanie ich do jakichkolwiek celów handlowych lub marketingowych.

12.2 Klient zobowiązuje się, że będzie wykorzystywał zakupione Treści cyfrowe jedynie dla własnych celów. Oznacza to w szczególności, że Klient nie będzie udostępniał, w sposób odpłatny lub nieodpłatny, rozwiązań osobom trzecim oraz nie będzie ich upubliczniał (m.in. w mediach społecznościowych, na forach internetowych itd.), czy też przypisywał sobie ich autorstwa.

13) POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1. W trakcie korzystania z Platformy oraz korespondencji z Usługodawcą zakazane jest podawanie treści o charakterze bezprawnym.

13.2. Usługodawca może w celach związanych z badaniem satysfakcji wysyłać na adres e-mail Klientów komunikację z prośbą o wystawienie opinii (recenzji) lub wypełnienie ankiety satysfakcji.

13.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Usługodawcę. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.

13.4. Regulamin wchodzi w życie w dniu 20.08.2024

  1. Cena – oznacza całkowitą cenę Produktu brutto (tj.
    zawierającą należny podatek VAT), podaną w Sklepie w chwili
    składania Zamówienia;
  2. Konto Użytkownika – przestrzeń sieciowa Klienta, powstająca
    w wyniku dokonania przez niego rejestracji zgodnie z
    postanowieniami Regulaminu, z której Klient może korzystać
    pod warunkiem pozostawania do niej zalogowanym;
  3. Usługi – oznacza łącznie wszystkie oferowane za
    pośrednictwem Platformy usługi (w tym przede wszystkim
    usługa udostępniania Treści Cyfrowych)
  4. Treści Cyfrowe – oznaczają wszystkie udostępniane odpłatnie
    za pośrednictwem Platformy: szkolenie online, nagrania
    dźwiękowe, nagrania video, opisy, instrukcje lub wszelkie inne
    treści niematerialne, do których Klient otrzymuje dostęp po
    wykupieniu odpowiedniej usługi;
  5. Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Klienta zmierzające
    do zawarcia umowy sprzedaży lub o świadczenie usług
    opisanych w tym Regulaminie, stanowiące ofertę zawarcia
    umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość usługi.
  6. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba
    prawna
    3) RODZAJE I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
    3.1. Za pośrednictwem Platformy, Usługodawca świadczy na rzecz
    Klientów następujące usługi elektroniczne:
  7. Konto użytkownika;
  8. Składanie Zamówień i umożliwienie Klientom zawierania z
    Usługodawcą umów o świadczenie usług, w tym umowy o
    udostępnienie Treści Cyfrowych oraz umowy o
    przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego we wskazanym
    miejscu i czasie;
  9. Dostęp do Treści Cyfrowych na Platformie lub poza nią
    3.2. Usługodawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Platformy, w
    tym wprowadzać nowe Usługi, modyfikować ceny i części składowe Usług,
    a także przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne, w tym akcje
    promocyjne z wykorzystaniem unikatowych kodów promocyjnych
    przeznaczonych dla konkretnych Klientów. Cena podana przy każdej
    Usłudze jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia, a wprowadzone przez
    Usługodawcę na późniejszym etapie zmiany nie mają wpływu na zawarte
    już z Klientami umowy o świadczenie usług lub umowy sprzedaży.
    4) KONTO UŻYTKOWNIKA
    4.1. Skorzystanie z Usług oferowanych na Platformie wymaga założenia
    Konta Użytkownika.
    4.2. Konto Użytkownika zakładane jest przy składaniu pierwszego
    Zamówienia na Platformie poprzez podanie w formularzu rejestracyjnym
    następujących danych: adres e-mail, nazwę użytkownika, adres
    rozliczeniowy oraz hasła do Konta Użytkownika.
    4.3. Z chwilą złożenia zamówienia Konto Użytkownika zostaje utworzone, a
    Usługodawca przesyła na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu
    rejestracyjnym potwierdzenie dokonania zakupu oraz utworzenia Konta
    Użytkownika.
    4.4. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta z Usługodawcą
    umowy o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu
    Konta Użytkownika, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
    4.5. Po założeniu Konta Użytkownika każdorazowe logowanie odbywa się
    przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo
    zmienionych następnie za pomocąustawień Konta Użytkownika.
    4.6. Usługodawca zaleca, by Klient starannie przechowywał swoje dane
    służące do logowania na Platformie, tak aby żadne osoby nieuprawnione
    nie uzyskały dostępu do tych danych.
    4.7. Konto Użytkownika utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla
    Klienta przez czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia
    Konta Użytkownika na Platformie i zażądać jego usunięcia w każdym
    czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia konta nie sąpobierane jakiekolwiek
    opłaty.
    4.8. W celu usunięcia Konta Użytkownika z Platformy należy skontaktować
    sięe-mailowo: wodczynskipawel@gmail.com. Dyspozycja usunięcia konta
    jest przyjmowana do realizacji po potwierdzeniu, czy osoba występująca z
    żądaniem jest posiadaczem tego konta. Usunięcie konta następuje
    niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy z Usługodawcą o
    świadczenie usług drogąelektroniczną, której przedmiotem jest
    prowadzenie Konta Użytkownika.
    4.9. Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Konta Użytkownika w
    przypadkach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach
    prawa. Usługodawca jest także uprawniony do zablokowania Konta
    Użytkownika z ważnych powodów, w szczególności którymi są:
  10. naruszenie przez Klienta przy korzystaniu z Platformy
    powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób
    trzecich (w tym w szczególności praw na dobrach
    niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad
    współżycia społecznego;
  11. inne powtarzające się(co najmniej dwukrotne) naruszenie
    przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
    4.10. O zamiarze zablokowania Konta Użytkownika Klient zostanie
    powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany na
    Platformie. Zablokowanie Konta Użytkownika zgodnie z postanowieniem
    ustępu poprzedzającego, oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o
    świadczenie usług drogąelektronicznąw trybie natychmiastowym.
    5) SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIE UMOWY
    5.1. Zamówienia można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę,
    7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ust 12.2 Regulaminu.
    5.2. W celu złożenia Zamówienia tj. zawarcia umowy sprzedaży lub umowy
    o świadczenie usług, Klient w pierwszym kroku powinien wybrać Usługę i
    kliknąć znajdujący się przy nim przycisk „Dodaj do koszyka”. W jednej
    transakcji Klient może dodać do Koszyka kilka Usług.
    5.3. W kolejnym kroku Klient poprzez wybranie ikony Koszyka może przejść
    bezpośrednio do formularza Zamówienia lub najpierw do podsumowania
    zawartości Koszyka umożliwiającego wprowadzenie modyfikacji do
    Zamówienia lub dodanie kodu promocyjnego, a następnie do formularza
    Zamówienia.
    5.4. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe
    wypełnienie formularza Zamówienia zawierającego dane płatności.
    Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać
    zrealizowane.
    5.5. Klient przed złożeniem Zamówienia zostaje poinformowany o
    głównych cechach Usługi, łącznej cenie wraz z podatkami, opłatach za
    transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach lub ich
    braku, a także dostępnych formach płatności. Przed złożeniem Zamówienia
    Klient powinien zapoznać się i zaakceptować treść niniejszego Regulaminu,
    co potwierdza poprzez zaznaczenia odpowiedniego okna.
    5.6. Po wypełnieniu formularza Zamówienia oraz wyborze formy płatności,
    Klient klika przycisk “Kupuję i płacę”, co powoduje przekierowanie Klienta
    do strony zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, gdzie Klient dokonuje
    płatności.
    5.7. Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem umowy
    sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, lecz stanowi złożenie oferty
    zawarcia takiej umowy.
    5.8. Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji
    przez Usługodawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość
    e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu Produktu Fizycznego lub Usługi.
    5.9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania
    płatności na rachunku bankowym Usługodawcy bądź przez innego
    operatora płatności. Klient ma 60 dni od dnia zaksięgowania płatności na
    realizację zakupionych Usług. Po tym czasie Klient traci możliwość
    realizacji zakupionych Usług.
    6) PŁATNOŚCI I DOSTAWA
    6.1. Klient może dokonać płatności za zakupione Usługi poprzez
    skorzystanie z:
  12. serwisu PayU (w tym płatność kartą z PayU i raty PayU)
    6.2. Płatności są obsługiwane przez spółkę PayPro SA, ul. Kanclerska 15,
    60-327 Poznań działającą pod marką Przelewy24 oraz spółkę PayU S.A., ul.
    Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań.
    6.3. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód
    zakupu: paragon lub faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną.
    8) PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    8.1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Klient, który zawarł umowę
    na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni
    od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez
    ponoszenia kosztów, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu
    od Umowy poprzez wysyłkę pisma na adres: VoiceMentor Paweł
    Wódczyński, ul. Spasowskiego 8b/10, 75-451 Koszalin, NIP 6692385099,
    REGON 529030566 lub poprzez e-mail na adres
    wodczynskipawel@gmail.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
    oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć też na
    formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach
    konsumenta, dostępnym na https://knopekpelnageba.pl/. W przypadku
    odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
    POBIERZ WZÓR KLIKAJĄC TUTAJ.
    8.2. Klientowi będącemu konsumentem zgodnie z art. 38 pkt. 13 Ustawy o
    prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o
    dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
    materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
    zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
    poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od
    umowy.
    8.3. W razie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży dotyczącej
    Produktu fizycznego Klient zobowiązany jest zwrócić Produkt fizyczny
    najpóźniej w terminie 14 dni od dnia, w którym od umowy odstąpił.
    8.4. Usługodawca gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez
    Klienta, w tym kosztów dostarczenia sprzedanych Produktów Klientowi.
    Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    8.5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
    będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny
    do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
    8.6. Wszelkie zwroty należności będą regulowane przez Usługodawcę nie
    później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
    umowy, za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
    9) ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY
    9.1. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za niepoprawne
    wykonywanie ćwiczeń prezentowanych w ramach Produktu fizycznego lub
    Treści Cyfrowych przez Klienta i ich następstwa.
    9.2. Przystępując do ćwiczeń i wykonywania zadań, o których mowa
    powyżej Klient oświadcza, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie
    proponowanej aktywności fizycznej.
    9.3. Ćwiczenia prezentowanych w ramach Produktu fizycznego lub Treści
    Cyfrowych nie stanowią diagnozy lekarskiej. W przypadku występowania
    problemów zdrowotnych Klient powinien skonsultować się z lekarzem
    przed przystąpieniem do zajęć i wykonywania ćwiczeń.
    9.4. Niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Usługodawcę
    nie powodują okoliczności niezależne od Usługodawcy, w szczególności:
    (a) niesprawność sprzętu należącego do Klienta, (b) ograniczenie lub
    zakłócenia w dostępie do sieci Internet lub (c) inne zakłócenia w
    korzystaniu z Usługi wynikające z postępowania sprzecznego z
    Regulaminem lub zaniechania Klienta.
    9.5. Usługodawca dokłada wszelkich starań by świadczone Usługi w
    ramach Platformy były na najwyższym poziomie i były dostępne bez
    przerw, jednakże Usługodawca zastrzega prawo do czasowego
    zawieszenia dostępności Platformy w przypadku konieczności
    przeprowadzenia niezbędnej konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub
    też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Platformy. W
    takiej sytuacji Usługodawca jest zobowiązany do poinformowania Klienta z
    odpowiednim wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownego
    komunikatu na Platformie.
    10) REKLAMACJE
    10.1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez
    Usługodawcę lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu
    świadczenia Usługi, Klient ma prawo złożyć reklamację.
    10.2. Reklamacje mogą być składane przez Klienta pisemnie na adres
    korespondencyjny Usługodawcy lub elektronicznie na adres
    wodczynskipawel@gmail.com
    10.3. W reklamacji Klient powinien wskazać jej przedmiot, a także
    okoliczności uzasadniające reklamację oraz przekazać dane umożliwiające
    kontakt z Klientem (np.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer
    telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej). Usługodawca
    może zwrócić się do Klienta o podanie dodatkowych informacji,
    niezbędnych do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
    10.4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę niezwłocznie, w
    terminie nie dłuższym niż 30 dni od otrzymania reklamacji.
    10.5. Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia
    jej otrzymania uważa się za jej uznanie.
    10.6. W sytuacji, gdy reklamacja nie zawiera danych umożliwiających
    kontakt z Klientem, Usługodawca jest uprawniony do pozostawienia jej bez
    rozpatrzenia.
    10.7. Klient, który zawarł z Usługodawcą Umowę jako konsument, czyli
    osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej
    niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą
    elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii
    Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń
    związanych ze wskazaną Umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej
    znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    11) OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    11.1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę jako
    administratora danych osobowych.
    11.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu
    korzystania z Platformy i usług oferowanych przez Usługodawcę.
    11.3. Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne
    mające na celu zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa przekazywanych
    danych osobowych Klientów.
    11.4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad i celów przetwarzania
    danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies.
    12) WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
    12.1 Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Platformy (Treści Cyfrowe,
    nazwa, logo, zdjęcia, opisy, oprogramowanie, przykłady realizacji itd.), w tym wszelkie
    prawa własności intelektualnej, przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi
    Usługodawca zawarł stosowne umowy lub od których uzyskał stosowne zgody,
    chyba że w ramach Platformy jednoznacznie wskazano inaczej. Zabronione jest
    jakiekolwiek kopiowanie lub dalsze rozpowszechnianie tych treści bez zgody
    Usługodawcy lub podmiotów, o których mowa powyżej, w tym przede wszystkim
    używanie ich do jakichkolwiek celów handlowych lub marketingowych.
    12.2 Klient zobowiązuje się, że będzie wykorzystywał zakupione Treści cyfrowe
    jedynie dla własnych celów. Oznacza to w szczególności, że Klient nie będzie
    udostępniał, w sposób odpłatny lub nieodpłatny, rozwiązań osobom trzecim oraz nie
    będzie ich upubliczniał (m.in. w mediach społecznościowych, na forach
    internetowych itd.), czy też przypisywał sobie ich autorstwa.
    13) POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    13.1. W trakcie korzystania z Platformy oraz korespondencji z
    Usługodawcą zakazane jest podawanie treści o charakterze bezprawnym.
    13.2. Usługodawca może w celach związanych z badaniem satysfakcji
    wysyłać na adres e-mail Klientów komunikację z prośbą o wystawienie
    opinii (recenzji) lub wypełnienie ankiety satysfakcji.
    13.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego
    Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie
    wskazanym przez Usługodawcę. Zamówienia złożone przed datą wejścia w
    życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie
    postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
    13.4. Regulamin wchodzi w życie w dniu 20.08.2024